Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-20, 13:40   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har xiaomi - veldig fornøyd. Kan ikke si noe om hundehår etc, lange menneskehår håndterer den fint.

Man kan sette opp soner for "no-go" (rundt jul var jeg redd for at den skulle ta med seg tråden til lyslenken på juletreet og satte opp derfor en liiiiten no-go akkurat der)

Den jobber systematisk i motsetning til den forrige støvsugeren vi hadde. Egen innstilling slik at den suger sterkere på gulvtepper etc.

Moppen settes på og det er litt enten eller - jeg vil dog ikke mene at den vasker tilstrekkelig på et bad. (vi bruker den bare i etasjen med stue og kjøkken)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat