Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 13:08   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilkjøring i Italia

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den skumleste kjøringen på motorveiene i Europa husker jeg det var de norske skiltene som sto for. "Jeg ligger her i venstrefila og lomper av gårde i 130 jeg, brrrrooooommm, HJELP, det kommer noen bak veldig fort, flytt dere, jeg må booooort!" And repeat.

Nå anbefales det jo ikke å kjøre fortere enn 120 på tysk autobahn heller, da. Det har nylig vært skriverier om dette. I enkelte tyske delstater gjelder ikke forsikringen om man kjører fortere enn enn viss (ganske lav) hastighet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat