Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 12:38   #51
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilkjøring i Italia

Vi har kjørt flere ganger ganske lange strekk i Nord-Italia, senest ifjor. (Og vi skal gjøre det i år igjen). Jeg synes autostradaene er av god kvalitet, ganske mye tungtransport, men de ligger jo da stort sett rolig på høyresiden, og det er mye 3 felt. Ifjor lå vi typisk i 120-130, og 40 mil er jo da gjort unna på 3 timer. Det er samboer som kjører, men jeg følger nøye med for å si det sånn. Vi har med 3 beltestoler til barna og leier ordentlige store biler og ikke Fiat Panda, mulig jeg hadde følt mer på det hvis vi hadde en liten bil med liten motor. Jeg er mer redd når jeg kjører E6 Oslo- Trondheim mtp. tungtrafikk og veikvalitet.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat