Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 11:04   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilkjøring i Italia

Han er helt rå. Vi gikk en skitur langt pokkersivold inne i Nordmarka i fjor. Den var lang og drøy, så han ga peptalks med detaljert info om løypa fremover: "1 90-graderssving til venstre, så en liten kneik, så 90 grader til høyre og der er det en lang, jevn, halvbratt bakke, men så runder vi rundt litt skog og da ser vi vannet og da blir det fint og flatt!"

"Jøss, har du gått her før?", spurte jeg. "Javisst! En gang med X og Y, ja det var vel før jeg traff deg, en gang på 90-tallet, kanskje?". Han husker altså i minste detalj og sving en løype han har gått EN gang for 15-20 år siden!

Jeg husker ikke hvor jeg kom fra når jeg går ut igjen av en butikk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat