Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 08:14   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Ja, jeg elsker jo å prøve nye ting, så selv om jeg ikke akkurat elsker Grandiosa, MÅ jeg jo bare prøve. Jeg er for nysgjerrig til å la være, selv om smaken ikke akkurat blir en stor overraskelse, hehe. Men jeg elsker paprika så jeg hadde valgt MED paprika om jeg skulle kjøpt den ene fremfor den andre.

Det jeg synes er mest interessant, er hvor stor påvirkningskraft FACEBOOK har når det gjelder å få tilbake gamle produkter. De fikk tilbake Urge i 1,5-litersflasker og nå Grandis uten paprika, og sikkert flere ting. Det er en stor Soho-gruppe der inne, kanskje vi kan håpe?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat