Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-21, 08:52   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Morsomt at denne tråden skulle komme opp nå. Jeg skal nemlig i et møte i morgen med folk jeg jobbet sammen med for over fem år siden. Og jeg har stresset litt med tanken på hva jeg skal ha på meg, for jeg har knapt kjøpt meg plagg siden den tid, så jeg har tenkt "men de vil jo se at jeg går i noe jeg gikk i den gangen". Særlig - som om folk går rundt og husker hva slags klær jeg gikk med i 2016, liksom.

Så jeg vil si at de aller, aller fleste plaggene mine har jeg brukt mer enn ti ganger. Til og med penklær. Jeg fikk med meg en snill forumbruker som veileder ved julebordskjoleshopping i 2011, og den kjolen har jeg brukt på alle julebord siden.

Jeg liker virkelig ikke å shoppe, og føler faktisk at når jeg har færre plagg å velge blant, så blir jeg flinkere til å sette sammen og bruke det jeg faktisk har.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat