Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 10:00   #19
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Vi brukte også trille på ferie til 4-5 års alder. Veldig deilig for en sliten liten kropp å kunne slappe av litt når vi gikk langt. Dessuten veldig greit å henge strandbag osv på.
Ett år hadde vi ikke med trille og kjøpte en billig sak i en større butikk ala OBS, hvor de hadde alt mulig. Mener den kostet 30 Euro, og den holdt jammen i de 2 årene vi hadde den med på ferie. Nedlesset med bager/handleposer og "stor" unge. Tror jammen den hadde holdt ennå et par år, jeg...om vi hadde hatt behovet. Vi tok den med hjem, siden vi hadde stor bil (bilferie til Frankrike), men om vi skulle tatt fly, hadde trillen blitt igjen.

Kanskje du får kjøpt noe billig om dere ser at dere har behov ? Så billig at det er helt greit å sette igjen når dere skal hjem. Alltids noen som vil overta en ferietrille, tenker jeg.

Jeg hadde iallefall ingen betenkligheter med å la frøkna få hvile seg i reisetrille hverken da hun var 3- eller 4 år. På ettermiddagen/kvelden, var hun gjerne sliten etter å ha vært ute og lekt og badet hele dagen. Vi liker gjerne å gå en runde på kveldstid for å titte litt, og har full forståelse for at en liten tass er sliten og kjei da.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat