Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-19, 11:04   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er etterutdanning det viktigste for skolen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns det er helt absurd å snakke om at lærere MÅ etterutdanne seg. Lærere FÅR LOV TIL å etterutdanne seg. Det er jo et kjempeløft som har blitt sektoren til del. Selvsagt trenger lærere etterutdanning, de som alle andre som jobber i et kompetanseyrke. Jeg fatter ikke at man ikke tar i mot med åpne armer og setter pris på muligheten mens den ennå er her. Eller er det noe fundamentalt rart med læreres etterutdanning som jeg ikke skjønner?

På min skole står vi i kø for å etterutdanne oss. Det hjelper lite når det er to plasser innen Kompetanse for kvalitet hvert år. Og videreutdanning i klasseledelse ble ikke godkjent av vår kommune.

Jeg tror forøvrig Høyre har sett seg blind på et punkt. Det finnes mye å gå på mtp ytre rammer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat