Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 11:48   #52
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Innleggene teller jo så lite, må ha ti tusen av dem for et eneste lite poeng, så det tar litt tid å skravle seg opp på poeng altså. Når man har så laaaaaav prikk/innlegg-ratio som meg, så tar ting tid. Men det gjør ikke noe, 2012 skal ifølge statistikken være et år som gir bra uttelling, 3 poeng fra 2 januar (basert på innlegg) 4 poeng fra 12. juli (treårsdagen) og 5 poeng fra 21. juli (basert på rykte) Men den eneste sikre er jo 12. juli da... innleggstallet skal jeg nok fint klare, antakelig før nyttår faktisk, men den med ryktet er høøøøøøøyst usikker, mildt sagt...

Har dog regnet ut dato for alle frem til ti, det skal jeg spare på en plass så jeg har det, så får vi se hvor mye jeg bommer...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat