Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-18, 22:39   #24
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig-ferie i Europa

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må innrømme at det nesten hadde vært turen for å se den sovjetiske lekeplassen Candy tok bilder av.

Det ER jo mange som liker badeferie i Polen altså, det virker nesten som det er nye syden.

Jeg har bare testet 0,01 % av Polenstranden (eller Nord-Syden som vi kalte det), så det aner meg at det kan være riktig trivelig noen steder. Men hva er det med alle folka som bare står på stranden? En fyr ved siden av oss sto rett opp og ned i to timer. Og sånne var det bortetter. Enten alene eller 2-3 i en gruppe. Er det for å bli brun på alle kanter? Bedre utsikt? Vise fram sommerkroppen? Og så var det mange sånne «innhegninger» som kanskje er vindskjermer? Strand i Polen er perfekt for people watching i hvert fall.

Jeg drømmer forresten om å få litt Østersjøstemning i hagen med en sånn, men de fine koster jo 15-20 000 kr:

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat