Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 15:43   #234
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Vi blir 30 gjester, og skal bestille mat. Jeg har ikke mulighet til å ta fri for å lage mat, og har ikke tid til å lage mat til så mange dagen før, ei heller oppbevare mengder av mat i frys/kjøleskap. Pris på catering blir 12.000, og så bestiller vi marspankake i tillegg. Pris 699 (med bilde). De andre kakene lager jeg og venner/familie selv. Lavbudsjett på pynt, men en knapp tusenlapp går det sikkert med til bordkort, servietter og lys og stæsj. Konfirmanten får dress og sko + 2000 kroner av oss. Hadde sikkert hatt mulighet til gi mer, men jeg synes det er altfor mye fokus på "hvem fikk mest?" i konfirmasjonstiden, og tenker at mine barn (som har stor familie og derfor får mye penger) ikke trenger å bidra mer enn de allerede gjør i pengegaloppen. Begge får sertifikat av oss når den tid kommer, så da tenker jeg at vi gir nok.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat