Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 20:50   #222
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Når har mannen og sønnen prøvd dressen og den passer. Veldig godt. Skjorten var for smal rundt halsen men passet i lengde, men det hjelper jo ikke så mye. Sko får han i verste fall låne av faren sin om de gamle ikke passer. Han er nok ikke helt utvokst, men kan ha farens skor.

Jeg har mast på husbygger og nå virker det som det har skjønt at vi faktisk ikke har noe annet sted å være (det har vi, men vi vil være på hytten). Vi har sagt at alt ikke trenger å være malt osv. men at vi må ha toalett, ytterdør, innvendig trapp og tett hus. kjøkkenet kommer mer og mer på plass, nå er det mer eller mindre bare hvitevarene som mangler og de står der, foruten kjøleskapet som kommer til uken.

De skulle først være klare i juni 2017 og så til påsken 2018 så jeg syns ikke vi forlanger for mye. Så er bare spørsmålet hvordan man klarer å skjule en byggeplass på utsiden av huset, container, plank, sementblandere og diverse bråte. Jeg har planlagt å kjøpe et gjeng med store krukker og plante blomster og kanskje til og med pynte opp det som er av byggeting med blomster.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat