Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-08, 15:09   #5
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Michelle Duggar venter sitt 18. barn

Godt skrevet, Kie! Og i likhet med deg er jeg også i grunnen mest opprørt over måten hun blir behandlet på, ikke det faktum at hun gjør noe så grusomt som å få enda et barn.

Klart - når man hører "Michelle Duggar venter sitt 18. barn" - så blir det jo et snev av sensasjonslyst over det. Man tenker oi, og wow, og jøss, og i all verden. Og man blir kanskje nysgjerrig, lurer på alderen på de andre og sånt. Og det syns jeg er helt greit. Michelle Duggar har jo ikke forsøkt å gjemme seg fra offentligheten.

Men hun har heller ikke bedt offentligheten om å felle dom over henne. Hun får sikkert ikke barn bare for å tirre feministene. Jeg skulle ønske at man i større grad hadde greid å akseptere at folk er forskjellige, og forskjellig betyr ikke at noen er mer eller mindre verd.

Jeg syns at Michelle Duggar fortjener respekt for de valgene hun har tatt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat