Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-08, 00:01   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal Oslo kommune gi en halv milliard til rikinger eller bruke dem på masseidrett

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer ikke å la være å tenke at dette skjer fordi AP og SV ikke har så greie på penger. Når man gir bort en tomt så er det liksom ikke det samme som å gi bort kroner.

Det er populisme. Og jeg vet hvilken fordømt idiot som ar foreslått det. Skal skrive det på post-it-lappen jeg skal ha liggende neste gang det er nominasjon.