Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-08, 19:07   #100
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelser?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her har en fjær jammen fått lov til å bli til fem høns. Jeg synes det høres styrete ut at buksene er så ulikt merket at det ikke er mulig å vite om man er den ene eller den andre størrelsen. Om det er str. 27 man vanligvis kjøper eller str. 52, er det like styrete å stå i prøverommet å ikke få på buksen i den størrelsen man vanligvis bruker, er det ikke det da? Da må man kle på seg igjen sine egne klær, gå ut og bytte og så tilbake og skifte igjen, uansett størrelsen på buksa.

Signerer denne jeg. Det synes jeg er styrete. Jeg blir så VARM og STRESSA av å prøve klær i et bittelite prøverom. Når jeg kommer ut ser det ut som jeg "har hatt meg" der inne. På Zara endte jeg opp med å kjøpe to bukser fra TRF avdelingen. Og den ene måtte jeg ha i 40 og den andre i 36. På gina tricot må jeg ha 26.. OG det er faktisk ikke fysisk mulig. 26 tommer er et matematisk mål!!! *for innføring av like str. i verden og krig og fred og sånn*

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat