Sv: Gudd mårning!
Morn morn! Lillegutt våknet i halv åtte-tiden, og det er jo strengt tatt ganske sivilisert, selv om jeg var veldig trøtt fordi jeg la meg altfor sent (etter å ha spilt Guitar Hero til godt over ett ). Jeg hadde bestemt meg for å være litt mer effektiv og sosial enn jeg pleier lørdag morgen (les: gjøre noe annet enn å halvsove på sofaen i to timer mens poden spiller dataspill), så nå har vi laget og spist havregrøt, ryddet og støvsuget gangen, ryddet en del på stuen, bygget, lekt med og demontert en stor Briotogbane, og vært i kjelleren og satt på en vaskemaskin. En veldig hyggelig morgen, i grunnen, særlig siden vi har vært sammen om det hele.
Nå sitter han og spiller dataspill, og jeg har tenkt å lage meg en kopp kaffe. Etterpå skal vi vaske håret begge to, og vaske mer klær og etter hvert vekke pappaen, og enda senere i dag kommer en kamerat med sønnen sin , B., på besøk - vi traff dem forrige helg (da var det veldig lenge siden sist), og guttene kom så godt overens at Lillegutt insisterte på at B. måtte komme på besøk til oss i dag. Så det skal han altså. 
Ryli: sånt er noe av det kjipeste jeg vet. Håper du får sovet litt, at minsten er frisk igjen, og at det blir en hyggelig bursdag!