Tråd: Embs' sytråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-08, 21:54   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Embs' sytråd

Endelig har jeg fått lagt over bilder av mitt siste syprosjekt fra kameraet til PC'n - det tok bare 20 dager... Denne gangen har jeg sydd i fleece, og mønsteret hentet jeg fra Blødt børnetøj, nemlig hettekjolen. Jeg har sydd en til hver an jentene, og det passet veldig fint på storesøster og lillesøster ser akkurat så rund og god ut som hun er...

Jeg synes det var veldig lett å sy i fleece, og stoffet er billig. Applikasjonene fant jeg forresten i Ottobrebladet (apekatten) og på nett (bamsen).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSCN5672.jpg (193,0 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg DSCN5674.jpg (193,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg DSCN5675.jpg (171,4 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg DSCN5676.jpg (194,9 KB, 0 visninger)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat