Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-08, 18:51   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten kjøkkenoppgradering

Lakkering er ganske dyrt har jeg forstått, og det er ser jeg ikke noen grunn til. Vi må nok kjøpe noen nye dører på de skapene vi må bytte ut for å få plass til komfyren. Håper vi får tak i 30 cm skap, evt skuffeseksjon. Tror dere at det kan være best å ha det 30 cm skapet nærmest vinduet, eller på andre siden av komfyren?

Jeg fikk også lyst til å legge grå plate over benken, over de kjedelige hvite flisene. Vi må uansett ha noe nytt over komfyren og bak den nye ventilatoren vi må kjøpe.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat