Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-06, 11:54   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg ser svigermor igjen i datteren min!

Flott innlegg fra him. Og så tror jeg at selv om datteren din ligner på farmoren sin, så vil det ikke gi seg de samme utslagene. En del av personligheten er medfødt, tror jeg, men hvordan den utvikler seg og arter seg, det henger sammen med miljø og oppdragelse. Jeg tror ingen er medfødt ekle eller slemme eller hensynsløse - alle individer kan utvikle seg til å bli ordentlige mennesker hvis de får anledning til det. Å være klar over potensielle problemer/uvaner (som man gjerne er hvis barna ligner en selv eller andre nære slektninger) er sikkert bare en fordel når man skal "planlegge" hva man skal passe på og hvilke ting man skal jobbe mest med.