Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-08, 22:19   #46
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som handler mat via nettet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Skal jeg komme inn og være den vanskelige? Jeg har ikke helt tro på et slikt prosjekt jeg. Det har vært så vidt jeg har fått med meg vært prøvd mange slike prosjekt, særlig i osloområdet, og mange av de har forsvunnet. Jeg tviler ikke på at du kunne fått en del kunder, men jeg klarer ikke helt se det store inntjeningspotensialet. Hvor skal pengene komme fra? Vil inntjeningen stå i forhold til arbeidet og investeringen? Nå må jeg understreke at det er en amatør som taler, jeg kan fint lite om salg, markedsføring og handel.

Det er bra du kommer med slike spørsmål. Jeg venter mail i fra der jeg har sett, så da er det bare vente.
Om det ikke lønner seg så får jeg tenke ut i andre baner.

Men hva tenkte du på hvor pengene skal komme i fra? Altså i begynnelsen eller ellers?

I alt som gjelder man starter så er det mye arbeid i begynnelsen. Hardt arbeid og mindre peng inn i begynnelsen. Så man må satse for å få det til.
Det kan være at det går rett i vest. Eller så kan det gå bra også. Jeg vet ikke.