Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-08, 20:17   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva passer til denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg likte også kjolen din veldig godt. Og enig i tilbehøret som Mim foreslo, bortsett fra at jeg ville hatt brunt tilbehør hvis kjolen er brun. Men jeg klarer ikke helt se fargen på bildet. Leggings ville jeg ikke hatt, strømpebukse er finere. Tett om vinteren og mer gjennomsiktig vår/høst.

Ja den er brun
Takk.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Kjempefin! Hvor har du kjøpt denne da?
Jeg hadde brukt sort eller brunt tilbehør i sko og strømpebukse. Enkle øredobber i sølv.

Ellos.no

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjempefin hverdagskjole!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den der er kjempe fin, har sett på den en stund.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mim hadde passet til denne kjolen. kjempefin!

Jeg ville brukt sorte strømpebukser, kanskje ikke helt tette, sorte høye støvletter, som de fine høyhælte via-vai-støvlettene mine eller et par enkle pensko med litt hæl, som camper. Den innbyr ikke til noen smykker annet enn kanskje håret satt litt opp og noen øredobber.

Dette er en typisk jobb-kjole etter min smak.