Tråd: En lykkepoll
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-08, 07:27   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En lykkepoll

Jeg kan bli barnslig lykkelig over små ting (som å kunne kjøpe meg en ny bukse, få en overraskelse og slikt), men den følelsen sitter ikke i lenge. Kanskje en dag?

Skjenken/kommoden jeg har i gangen ble kjøpt i januar/februar, og er så nydelig at jeg blir litt lykkelig hver dag når jeg låser meg inn i den nye leiligheten min og ser på vidunderet. Leiligheten i seg selv gir meg på en måte lykkefølelse ennå også, men jeg tror det er mer situasjonen enn den faktiske leiligheten.

Så interessant å tenke over slike ting. Det tror jeg aldri jeg har tenkt over før.