Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 22:52   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masse gift i vanlig frukt & grønnsaker

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Har du helt glemt Raven fra et annet forum vi var på før? Hun "likte ikke økologisk mat og kaninføde" For ikke snakke om regnbua, da gitt.... Hun startet alltid generell utskjelling med "perfekte mødre med bakovervendte seter og økologiske gulrøtter".

Hø? Jeg husker nicket Raven, men ikke at hun var slik?
Jeg ler meg ihjel av sånne diskusjoner, samtidig som jeg blir litt satt ut og lei meg over uvitenheten og ignoransen til enkelte. Hadde flere stått på og kjøpt/krevd sunnere og mer økologisk mat, hadde det nok både blitt billigere og mer tilgjengelig. Men nei, det gidder de ikke, siden den økologiske ketchupen koster 2 kroner mer per flaske enn den vanlige.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat