Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 19:25   #55
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Maiken38

Men stakkar den som kommer inn her og er en mer følsom sjel, kommer ikke til å bli gammel her.

Nå er det mye mulig en mer følsom sjel ikke hadde gått rett i klinsj med de store massene ved å legge ut et kvasst innlegg om prikking også

Jeg har vært her helt siden begynnelsen, og det er vel ingen overraskelse at jeg føler det er stor takhøyde her på alle måter
Samtidig ser jeg det poenget som bl.a. Maiken38 trekker fram, om mobbing.
Hvis man kommer fra et annet forum hvor alt som ligner negative uttalelser om noe som helst blir slettet, så er det klart det er nærliggende å føle seg angrepet her inne når man blir motsagt! Det går vel an å si at det er takhøyde her for erting også, og at det er vanlig mye mer enn på andre forum. Erting kan fort få en intern tone, og føler man seg utenfor gjengen er det lett å føle seg mobbet.
Her inne skjer erting med ALLE innimellom, uten at det ligger noe personlig angrep i det. Direkte tilbakemeldinger om at "du- nå er du på jordet" skjer også de fleste her inne en gang iblant, det er vel ikke noen som er feilfrie i sine uttalelser
Men ja, jeg kan forstå at det for nye med en annen eller ingen erfaring fra forum kan være vanskelig å skille erting, direkte ærlige tilbakemeldinger og ironi fra (ondsinnet) mobbing.

(nå må jeg lese innlegget mitt en gang til for jeg lurer på om jeg nettopp snakket meg i ring? :trøtt: )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat