Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 19:13   #3
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Takhøyden er høy her på FP. Har hele tiden sagt at dette er et bra forum. Men jeg syns også enkelte har en lav moral når det gjelder mobbing. Men dekker seg bak det og kaller det ironi.
Jeg har prøvd å oppklare missen til det ”dumme” innlegge. Uten at jeg fikk sjansen til å rette opp. Men det er en annen sak.
Bare så det er klart jeg forlater ikke FP bare fordi jeg tabba meg ut med det innlegget. Jeg er voksen nok til å innrømme at det var et dumt innlegg. Og jeg læret masse av det. Og det har heller ikke gjort meg redd for å si min mening. Kan hende jeg stikker hue fram flere ganger med mine meninger. Jeg er et ganske sterkt menneske. Men stakkar den som kommer inn her og er en mer følsom sjel, kommer ikke til å bli gammel her. At folk har meninger overlever alle men ikke den såkalte ironien (mobbing) man kan bli møtt med. Det er vanskelig og ikke lavere å dra fram mitt innlegg da dette innlegget mest sannsynlig har oppstått på grunn av det.

Min sammenfatning av dette er at det skal være høy takhøyde i FP. Og at alle her inne har forskjellige meninger som jeg syns her helt herlig. Men jeg syns ikke mobbing skal forekomme. Godta heller at folk har sine meninger. Og klarer du ikke å diskutere på en sakelig måte så for man heller laver.
Og jeg avslutter med at dette var min mening og jeg prakker den ikke på noen. Les det om en vil.