Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 17:09   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye operaen...

Jeg synes det er utrolig rart at vi, som i mellomkrigstiden hadde råd til både Rådhus og Frognerparker, plutselig ikke har råd til noen ting som ikke lønner seg. Kultur er utrolig viktig for en nasjons identitet. Vi trenger bibiloteker og samfunnshus og kinoer også, ikke bare matbutikker og sykehjem. Og jeg personlig er veldig stolt over at vi har klart å lage et landemerke - for hvis dette fungerer skikkelig, vil det bli et symbol på hele landet, ikke bare Oslo. Hva tenker du når jeg sier Australia? Kenguru, sol, Ayers rock, ... hvor langt ned på listen kommer du før du sier operahuset i Sydney? Ikke så fryktelig langt, tipper jeg.

Også ER det jo ikke bare fiiiinkultur der. :snart PJ Harvey:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat