Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 15:46   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Den nye operaen ...

... kan noen fortelle meg hvorfor det er så bra at vi har den?

Jeg synes det er brukt vanvittige summer, ikke bare på huset - men på kunst og utsmykking.

Jeg er ingen operadame, og går vel aldri på slike ting. Innen kultur går det i kino eller en sjelden gang teater.

Hvorfor er dette viktig for Norge? Og hvorfor er det rett å bruke skattepengene våre på dette?

Jeg er jo en "skattedame", og er for at vi skal betale for velferdsgodene vi får i dette landet. Men er dette et veldferdsgode? Jeg drar iallefall ikke nytte av det.

Her i vår kommune er det diskusjon om et nytt kulturhus. Noe som hadde vært flott, med blant annet en ny kino
MEN, når jeg vet at vi har mangel på bhg plass, skolene faller fra hverandre og det må nedbemannes i omsorgssektoren.. så kjennes det så feil ut å bruke et titalls millioner på kulturhus?

Opplys meg dere kulturfolk!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat