Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 18:57   #168
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har registrert at noen har påpekt at Lillestrøm og Lyn er lag med stor l. Nei, nei, nei. Vi snakker her om FOTBALL, ikke ski eller traktorpulling. Sorry, folkens.

...og ja Scarlettah, Helstad passet flott inn i denne tråden. Og jeg gjentar, gud så deilig den mannen hadde vært i blå drakt.

Kjære deg aC, du som er et intelligent menneske og med dette mener jeg du kan og behersker alfabetet godt. Hvordan kan du da påstå at Lillestrøm (Lyn er det ikke fullt så nøye med), som jo er en fotballklubb, som spiller i eliteserien - de bedriver ikke traktorpulling (kan hende de hadde vunnet da ) - at de ikke skriver klubbnanvnet sitt med stor L?

Det er nok dessverre ikke til å komme forbi at Lillestrøm og Lyn begge er fotballag med stor L. Ditt saksinnlegg faller nok dessverre i fisk.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)

Sist redigert av Pamina : 13-04-08 kl 20:03. Årsak: tastaturet streiker
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat