Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 20:23   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg bruker Sterilan Crystal eller noe i den duren, den trekker inn på er svosj og setter ikke flekker. Svetter ikke eller noe når jeg har den på. Skal holde tørr i 24 timer.

Dagens reklame...

Den har jeg prøvd. Jeg fikk svære kjøttsår under armene. Jeg klaget til produsenten, og fikk til svar at det skyldes alkoholen. Fikk flere deodoranter i erstatning, hehe... Jeg bruker bare Sterilan, men den hvite typen som heter enten Optimal eller Active eller noe sånt.

Jeg svetter forøvrig ikke av den heller, men den er litt fuktig med en gang den er tatt på. Så lenge jeg venter til den er tørr, så holder det i minst 24 timer det også. Kan godt ta på klær før også, men jeg hater tanken på å få deo på klærne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat