Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 15:35   #13
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: P.S. I love you

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Men boken steg litt i min aktelse igjen da jeg leste Cecilia Aherns første bok. Dvs, den kom ut etter P.S. I Love You (formodentlig for å smi mens jernet var varmt), men er skrevet før. Where Rainbows End. Det var en grunn til at den boken opprinnelig var blitt refusert, men forlaget klarte vel ikke å dy seg da de hadde fått en besselger av forfatteren. Den får P.S. I Love You til å fremstå som et mesterverk.

Jeg syntes den var riktig søt, jeg. Og i inspirert av det, kjøpte jeg to bøker til av henne: "Where rainbows end" og "If you could see me now" - og de var på en måte... hm. temmelig annerledes, ja....
Men det er jo viktig å ikke ta sånne bøker for mer enn de er: chewing gum for your brain.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat