Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-08, 12:58   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg er ikke så redd for bilen akkurat

Akkurat nå for tiden parkerer jeg så nærme som mulig. Med bekkenet mitt er det uaktuelt å bruke parkeringsplasser som trim. Det har også vært klin umulig å trille handlevogner på parkeringsplassene utenfor butikkene her i det siste pga. is og snø. Å bære mange poser+ å ha med to unger samtidig som man går over en diger parkeringsplass er risikosport i mine øyne.

Når jeg ikke er gravid og det ikke er vanskelig å trille handlevogner ute finner jeg ofte på å parkere langt unna. Da spiller det ikke noen rolle. Da parkerer jeg gjerne der det er best plass til å åpne dørene på bilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat