Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 20:47   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vist å begynne med melkefritt kosthold når baby er 7,5 mnd?

Jeg har hatt melkefritt kosthold fra jenta var 4 mnd, og holder på fortsatt, nå er hun 10 mnd. Regner med å holde meg unna melk så lenge jeg ammer. Vi har heller ikke funnet grøt, brød eller andre slike ting som hun tåler, men løsningen hos oss har blitt Småfolk sine 6mnd glass, "Mors Lapskaus" og "Høstgryte med lam". De inneholder kun grønnsaker, potet, kjøtt, krydder og rapsolje. Nestle sine glass inneholder mye rismel o.l, og det får jenta mi vondt i magen av. Hun får i tillegg avokado, og jeg serverer svisker til hvert måltid, det sørger for å holde fart på magen... Har prøvd å lage mat til henne selv, men den utakknemlige ungen spytter ut alt jeg lager til henne

Jeg kjøper melkefritt smør til å ha på brødskiva, og synes det smaker bedre enn "vanlig" margarin nå, ellers savner jeg vel mest ost på pizza.