Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-08, 16:06   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Henger vi oss litt for mye opp i hva andre gjør?

Jeg synes egentlig motsatt. Vi henger oss litt lite opp i hva andre gjør, eller rettere sagt, vi bryr oss lite om andre. Jeg synes vi er litt redde for å vise oss at vi bryr oss. Det er blitt mer fokusering på oss selv og de vi kjennergodt, men dette gjør at det finnes mange ensomme mennesker som ikke får kontakt med andre. Når mennesker kan ligge døde i sin egen leilighet i flere uker uten at noen savner dem, da synes jeg at vi bryr oss for lite. Hvor godt kjenner du naboene dine? Om noen bryr seg nok om hva jeg gjør til å henge seg opp i det eller diskutere det med meg, så er vel det egentlig velmenende? Kan godt hende jeg er naiv, men jeg vil heller ha ti stykker som henger seg opp i for mye av det jeg gjør, enn at ingen bryr seg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat