Tråd: Pappan gikk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-08, 13:14   #61
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pappan gikk!

Jeg er veldig bevisst på å ikke overføre "verden er farlig" til barna mine, og jeg tror jeg har klart det sånn rimelig bra. De virker ikke redde eller uselvstendige eller veldig avhengige av meg, selv om de ikke har vært alene på kjøpesenter i ung alder.

Man har jo med seg sine egne erfaringer som har stor betydning for hvor trygg man oppfatter verden. Jeg har nok sett noen ting skje såpass nært innpå, da jeg var liten selv, og det har nok gjort at jeg tenker at "kan det skje med noen, så kan det skje med meg". Eller mine barn. Så jeg klarer ikke la være å passe veldig veldig godt på små barn. Noen sjanser står for meg som veldig unødvendige å ta.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat