Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 20:21   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opplever du at det er mye mobbing på forum?

Jeg kjenner få andre fora enn FP for tiden, og jeg synes ikke at mobbing er noe problem her i alle fall. Det kan skyldes at mobbingen ikke rettes mot meg, men jeg håper jeg ville merket det om mobbing forekom uansett.

Harselering, flisespikking, ironisering og spydigheter forekommer i høyeste grad, men jeg synes slike er morsomme og ikke i det hele tatt et problem. Jeg kan til en viss grad skjønne det hvis særlig nye brukere oppfatter tonen som skarpere enn den egentlig er.

Men nei, jeg opplever ikke mobbing på FP.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat