Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 10:35   #33
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg blir gaaaaal (frokostblandinger)

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Da skjønner jeg ikke hvorfor han er så fiksert på middagene...

Jeg mener vi spiser rimelig varierte middager.
La oss ta en normal uke (tirsdag, onsdag og torsdag skal barna på trening og middagene må gå kjapt):
Mandag : Makaronigrateng med grov makaroni og pølser samt purre.
Tirsdag: Laksebiter i form med masse grønnsaker og fullkornsris.
Onsdag: Tomatsuppe med egg og kjøttboller samt grov pasta ved siden av for de som vil ha det.
Torsdag: Hjemmelaget pizza (dog pizzabunn pose fra Toro som ikke skal heve og som er laget av hvitt mel) med hjemmelagede kjøttboller av karbonadedeig og paprika.
Fredag: Tacos med masse grønnsaker og karbonadedeig.
Lørdag: Kyllingfileter i pestosaus med fullkornsris eller villris.
Søndag: Hjemmelagede kjøttkaker av karbonadedeig med brokkoli og poteter.

Hve er problemet er lissom? Han klager over for mange middager med hvitt mel. Jeg kjører ikke akkurat på med ferdig poser med pastablanding fra Toro heller. Jeg synes middagene våre er ganske varierte. Ovennevnte er bare et eksempel, men omtrent sånn ukens middager ser ut. Med variasjoner selvfølgelig, vi spiser spagetti, biff, kyllinggryter og alt mulig annet også.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat