Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 00:26   #4
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Jeg starter dagen med å snozze vekkerklokka et par ganger, før jeg tvinger meg ut av senga og går på badet. Tisser, pusser tenner og dusjer - i den rekkefølgen. Får på meg klær, kremer og sånt, sminker meg og ordner håret. Med mindre jeg har snoozet en gang for mye, da får nemlig håret pent lufttørke. Så går jeg ned på kjøkkenet, der mannen har satt på kaffe og tømt oppvaskmaskina før sin dusj på badet nede. Jeg drikker kaffe i total stillhet mens jeg våkner helt, og så er det full rulle med to unger som skal vekkes, stelles og kles. Noen ganger går det helt av seg selv, andre ganger må man være tøyelig for å bevare morgenhumøret. Mannen smører matpakker mens jeg koker havregrøt og spiser frokost med ungene foran Hannah Montana. Så tuller vi oss ut i bilen. Mannen slipper av eldstefrøkna og meg, og leverer så minsten i barnehagen.

Ingen yoga og espresso her i gården, altså.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat