Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 18:41   #85
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror ikke på evolusjonen

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg skjønner det du skriver. Men har du noen gang sett en Afrikaner med blå øyner? Så hvordan kan en som bærer bruneøyner gen få blå øyner?
Greit nok huden blir lysere. Den kan jeg forstå. Men blå øyner?
Og en annen ting svømte dem til Australia eller USA? Hvordan kom Afrikanere seg dit den tid der dem ikke viste om hvordan dem skulle lage flamme engang.

Jeg tror du tenker for detaljert Azi. Dette er jo en veldig komplisert vitenskap, det er nok få som forstår det ned i siste detalj om man ikke har studert det. Det er en forklaring på det, men jeg kan den dessverre ikke. Nå har jo jeg brune øyne og barnet mitt blå, men du tenker kanskje på hvordan det første blå øyet oppsto? Jeg kan tenke meg en genfeil. Det er overraskende mye som oppsto ved en genfeil. Eneggede tvillinger foreksempel. Nå vet jeg ikke om det at alle var mørke opprinnelig betyr at de var bosatt i Afrika da. Dessuten var jo ikke verdenskartet likt for millioner av år siden som det er nå. Det behøver ikke å ha vært vann rundt hele USA og Australia.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat