Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 15:43   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror ikke på evolusjonen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men Azi, synes du det virker rart å tenke at alle mennesker har en felles forfar som vi har utviklet oss ut fra, altså at forskjellene mellom forskjellige grupper mennesker har kommet etterhvert?

Ja jeg synes det er veldig rart at vi har felles forfar. Med tanke på hvor forskjellig vi alle egentlig er.
Greit nok vi som er mellom ting. Men hva med dem som er fra Afrika og Asia. Jeg kan bare ikke tro at en i fra Kina har først kommet i fra Afrika også utviklet seg. Det er så stort forskjell. Skjønner du hva jeg mener?

Altså ja vi er på en måte alle like. Vi er jo av samme arten om det går an å si.
Men jeg tror ikke at det har vært kun 2 personer som har forplantet jorden heller.
Hvordan kan 2 stk få barn og dem skal få barn og deres barn skal få barn. Om alle vet jo å mikse samme gen og DNA er ikke heldig med tanke på missdannelser. Kanskje derfor det tok så lang tid før mennesker ble så smarte!