Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 09:21   #111
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Vellykte coverversjoner

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Laibach er gode på cover: albumene "Let it be" og "Jesus Christ Superstar".

Og nå dukket Marylin Manson opp på MTV med "Tainted Love" her, kanskje ikke helt øverst på lista mi, men fortjener hederlig omtale, han er også bra på covring.

Ja! Laibach! Jeg elsker deres diskoversjon av Sympathy for the devil.

Marilyn Mansons utgave av Tainted love syns jeg ingenting om, han covrer for øvrig en cover på en skikkelig glætt hyperamerikansk måte. Snøft. Originalen er med

(Kilde: youtube.com)
og absolutt den beste. Soft Cells versjon som er

(Kilde: youtube.com)
, den er også fantastisk!

Dette er nemlig min yndlingssang, og en søt DJ brant engang en CD til meg med noe sånt som 14 ulike versjoner og coverversjoner av Tainted Love.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat