Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-08, 21:11   #334
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Vi serverte den suppa (og Mulligatawnysuppe) i Podens barnehagebursdag forrige uke, og det var stor suksess. Vi hadde bare makaroni oppi, og kutta ut litt av buljongen slik at den ble litt tykkere. Det var poppis. Takk for at du deler ideér Iset!

Det drøyer litt med bloggen, jeg er for å være helt ærlig litt lei og trenger en pause. Det ble litt mer jobb med boka jeg laget i forhold til hva jeg forventet. Men bloggen kommer altså.

Det er forresten enkelte som har spurt etter boka jeg har som samler de fleste oppskriftene jeg har bidratt med i denne tråden. Jeg har noen få bøker til overs, ta kontakt ved interesse, for nærmere opplysninger. Den ser omtrent slik ut, men er bittelitt tynnere i papirkvaliteten (160 g papir framfor 200 g papir som vist på bildet).



__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat