Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 15:24   #24
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skjellsord som kanskje ikke er det?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Homse tror jeg er et ord mange homofile bruker selv?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mange mørkhudede kaller seg og andre for "niggers" også, men det er likevel ikke et greit ord.

Jeg vil ikke bruke verken nigger/neger/homse når jeg omtaler homofile/mørkhudete. Vet det er mange homofile som bruker ordet homse selv, og mørkhudete som kaller hverandre niggers osv. Men det blir på andre premisser mener jeg.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg liker ikke ordet Polakk. Jeg vet det er det riktige (og eneste?) ordet, men jeg synes det ofte er så negativt ladet.

Synes også at polakk er negativt ladet, og sier heller polsk...syns det er mye finere =) "Har en polsk nabo jeg" eller "naboen vår er fra polen" osv...

Når det gjelder ord, så sier jeg "Fasikken" en del....
Eks: "Fasikken, nå rekker jeg ikke bussen"
Da mener jeg det som et skjellsord istedetfor "faen", men det er vel ikke noe skjellsord likevel...
Ja, også bruker jeg Grævla også. (lignende jævla...)

Sist redigert av Ibidelma : 10-03-08 kl 15:32. Årsak: nytt ord
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat