Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-08, 22:13   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Så mye koselig dere gjør! Gleder meg til mine blir litt større så vi kan gjøre mye av det samme!

En ting lurte jeg på da - er det ikke veldig mye folk i badebassengene i helgene? Tenkte på sånn a la vannkanten og sånt her i Bergen.

Det tenkte jeg også på, har sjelden vært i svømmehaller og sånt i helgene. I sommer tenkte jeg å dra familien med på Gamlingen, mener å huske at de har et ganske stort barnebasseng med rutsjebane og alt der? Ellers tror jeg jeg vil gå i Stavanger svømmehall, siden de har eget stort barnebasseng der, også med rutsjebane. I Giskehallen og mange andre haller har de jo bare ETT basseng, der barna ikke står i bånn.