Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 11:21   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Det hadde jeg aldri gjort nei. Vi bodde i leilighet frem til eldstejenta var 2 år og det er utrolig kjedelig å pakke sekken for å gå ut og leke litt på lekeplassen. For ikke å snakke om hvor kjedelig det er når du må på do, er tørst eller har glemt mobilen.
Egen hage er jo fantastisk. Man kan sløve i en fluktstol med en god bok mens ungene leker, de kan avkjøle seg i plaskebassenget på varme dager. Når man kommer hjem fra barnehagen kan ungene leke ute mens man rydder ut av handleposer og setter over middagen.
Jeg bytter ikke bort hagen min mot noe!

Enig, dette med å måtte lage istand niste, termos eller kjøpe noe på veien for å være i en park og ha veien hjem til doen, kjøleskapet etc og hvis man har glemt noe. Det er så upraktisk. Og på varme sommerdager er det flott å kunne hente ungene og fylle opp plaskebassenget med en gang, gi dem en is og nyte solen mens de tumler rundt. Man kan lage middag mens de leker ute og flyr inn og ut.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat