Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 11:01   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll : Pm-etikette (flervalgs)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes hvem som helst kan sende meg PM om hva som helst, på samme måte som jeg synes at hvem som helst kan snakke til meg om hva som helst - innen de samme rimelighetens grenser som gjelder andre måter å henvende seg til folk på, selvsagt.

Såvidt jeg vet går det dessverre ikke an å gjøre en poll til flervalgs etter at den er postet. Da må du heller lage en ny.

Ja, slik ser jeg på Pm også. Også trodde jeg at alle andre også gjorde det - så det var jo en nyttig oppdagelse å høre at det ikke nødvendigvis er slik.

Lage ny...
Kanskje man kan få noe fornuftig ut av denne halvdårlige pollen selv om den ikke er flervalgs...?

*lat*