Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 23:15   #16
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Takk, det var absolutt den snille måten å beskrive min tendens til å blande seg midt inn i diskusjoner og fortelle folk hva de selv mener til høyre og venstre.

Jeg surrer meg ofte inn i eget tankespinn, og kunne ha god nytte av å bli fortalt hva jeg selv egentlig mener en gang i blandt!

Kanskje det er en tjeneste du kunne ta betalt for - en liten bi-jobb;

"Forvirret? Fortvilet? Ikke fortvil, jeg veileder Dem mer enn gjerne på veien mot en større forståelse av hva De egentlig mener. Ta kontakt for en time - De vil ikke angre!"