Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 01:06   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men et spørsmål har jeg alltids: Hva er det som må til for å få disse ryktene? Er rykter det samme som grønne prikker? Er mulig jeg finner svar på dette her inne et sted, men jeg hadde vært takknemlig for svar, slik at jeg slipper å lete....
Rine

Rykte er det samme som grønne (eller for så vidt røde) prikker, ja. Det som må til for å få prikkene, er å skrive morsomme, engasjerende, kloke, småsprø eller hyggelige innlegg. Innlegg som blir lagt merke til på et eller annet vis.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat