Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 19:03   #2
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...663#post867663

Jeg syns absolutt ikke noe om trådløse nettverk på steder der barn oppholder seg. Hørte på radioen for et par uker siden at staten vurderer å forby trådløse nettverk på skoler. Bakgrunnen var at barn er mer utsatt og at man vet for lite om dette enda. Det er jo tull, syns jeg, at man skal ha trådløst overalt når det ikke er et must.

Hørte at de større byene skal ha det slik etterhvert at man kan koble på pcn sin trådløst overalt. Jeg vil ikke bo i en sånn by. Jeg foretrekker å være føre vár. Jeg frykter at med tiden så vil det vise seg at det er skadelig.

Dette hørte du på radioen. Er du klar over at radiosignaler i likhet med trådløse nettverk også er stråling? Jeg tviler på at de som kjemper mot trådløse nettverk i byer og på skoler vet at de bestråles med radiofrekvenser fra P1, P2, P3, P4, Kanal 24 og en haug med andre kanaler 24 timer i døgnet. Hvis det er så viktig å beskytte barn mot stråling, hvorfor bygger man ikke skoler som en betongbunker hvor de heller ikke kan nåes av stråling fra radio, mobil, og TV-signaler? Jeg synes det er påfallende at de som lager størst overskrifter i denne saken er de som besitter minst kunnskap om den.

Svar med sitat