Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 23:34   #100
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bli ferdig med barn

Jeg kommer aldri til å bli ferdig med barn, men ferdig med å få dem, blir jeg nok en gang.

Her er ønsket om fler større en sjansen til å få det til, så vi håper det skjer. Samme når. Det er mulig savnet etter fler blir mer merkbart når man ikke helt klarer lage dem på egenhånd, hvem vet? Jeg skulle gitt mye for fler barn, og misunner virkelig de som "bestiller" barn når de vil ha dem og blir gravide omtrent når mannen ser dem nakne. Det hadde vært noe det.

Samtidig har jeg verdens to skjønneste små troll, og jeg nyter dem alt jeg klarer.

Men jeg vet at familien ikke er komplett enda.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat