Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 21:42   #330
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Til dere som har bestilt bøker, de kom etter lang tids venting i dag. Regner med å få sendt ut alle innen mandagen er omme. Takk for tålmodigheten!

Når det gjelder Irmas kokebok ser det ut til å spøke for framtiden, iallefall når det gjelder bidrag fra min side. Jeg har nesten bestemt meg for å starte med blogg istedenfor, da dette forhåpentligvis blir mer oversiktlig og brukervennlig. Jeg gir beskjed om adresse så snart jeg har fått lagt inn alle "gamle" oppskrifter. Har en del nytt på lur også.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat